مراسم قهرمانی تیم نونهالان پرسپولیس برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، مراسم قهرمانی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس با حضور بازیکنان، مربیان و مسئولان این باشگاه برگزار شد. به نمایندگی از دکتر سید میرشاد ماجدی، ریاست محترم هیات فوتبال استان تهران آقایان علی فیض الله زاده، مدیر حوزه ریاست و مجید محمدی، نایب رئیس اول هیات فوتبال نیز در این مراسم حضور داشتند و ضمن اهدای جام و مدال های تیم نونهالان پرسپولیس که عنوان قهرمانی لیگ برتر نونهالان را به دست آوردند، برای بازیکنان، مربیان و مسئولان این باشگاه آرزوی توفیق کردند.

روابط عمومی هیات فوتبال این موفقیت را به باشگاه پر هوادار پرسپولیس تبریک عرض می نماید.